dimecres, 27 d’abril del 2011

Valoració alquímica

Després de la ressaca de l'aniversari, com passa a totes les celebracions, és el temps de pair i valorar els aconteixements
Estadístiques:
Mirant el volum d'entrades: no està gaire malament 456 en 30 dies, és cert que els primers dies el bloc estava obert a tothom, fins que em vaig adonar que era visitat i la vergonya em va espantar.
Publicacions: 42 en un mes.
Públic fidel: sí  uns només són lectors i un altre dels seguidor apunta a diana amb els seus comentaris.
Les categories: han anat augmentant a mida que ha anat canviant la necessitat de cada post, fins a 8 ingredients alquímics.
Països visitants: 100% Espanya, bé en aquí hi ha una errada, és 100% Catalunya

Opinió personal:
Bé, força bé i terapèutic. Però crec que hauré de reduir les publicacions, perquè escriure crea una certa adicció i si continuo amb aquesta marxa em "despullaria" tant que se'm veurien els ossos.
També sento que amb el temps, la temàtica anirà canviant perquè les necessitats de les persones i els objectius a la vida canvien. Ja es veurà...

*Després d'aquesta reflexió, m'agradaria saber què opinen, els pocs lector, de tot plegat. Li hauré de preguntar als amics per e-mail...

Recull d'opinions:
"escrius molt bé,  de vegades no sembla que siguin teus..." Moltes gràcies Y, pensava que confiaves més en les meves aptituds. Ja parlarem...
" El sentiment que li poses, és increïble, els que et coneixem sabem que no fas teatre". Gràcies I, et confesso que hi ha algun escrit en el que m'hagués agradat fer comèdia, però no he pogut.
"Estic al·lucinant, no sabia aquesta faceta teva". Gràcies germaneta.
"M'has fet plorar alguna vegada, més d'una, perquè és molt el reflex de com ho estàs passant, però hi ha de positiu que no es veuen les llàgrimes que hi han al darrera". Gràcies, ho saps perquè ho has vist en primera persona. I potser només una germana pot abraçar-te, somriure o plorar amb tu en aquell mateix instant en que ho necessites, oi?
"Escrius molt i molt bé, amb una sensibilitat molt gran. Serà xulo descobrir "altres" facetes teves...No acabo d'entendre aquesta "vergonya" a ser llegida.... Amb els tres punts …és suficient, i fa que el text quedi més net". Moltes gràcies ZI per la teva sinceritat, tot el que dius ho tindré en compte, vaja ja ho tinc perquè de moment les ristres de punts ja estan corregides, i queda molt millor. La resta serà mica en mica, tot arribarà.

Escrit amb el què et quedes:
"el d'agraïments, agrair és sempre maco, però amb aquell sentiment...A part, a mi també m'agreixes amb una profunditat que m'arriba" ( I )
" Hi han molts, però em quedaria amb un regal sense preu, perquè es veu un petit/gran canvi" (Y)
" Uf, què difícil....agraïments per suposat i dislèxia emocional, perquè és a on comences a adonar-te que has de veure una altre realitat" (A)
"Tots, però el que trobo molt dolç, es el despertar, és ben bé la teva història amb un regust agre-dolç" (P)
"El meu escrit preferit fins ara era "El despertar…". És un text ple d'emoció....Però si (amb el post Rock and Roll) aquest és el canvi de rumb que ha d'agafar el bloc … jo m'hi apunto!" (ZI)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada